majstina.blogg.se

Nu kan Vide gå.

Publicerad 2017-03-22 19:58:21 i Allmänt,

I tisdags hade jag fint besök:
Lille Vide, hans mamma, hans pappa ich hans farmor hälsade på.
Här står han vid min gamla cykel-häst.
Vide och mamma Julia.
Vide och pappa Calle.
Farmor njuter av att få träffa lille  Vide.
Söndagen innan hälsade jag på i Gullbrandstorp. Farfar och Vide tog ett bad.
Calle är en underbar pappa och.......
Julia en underbar mamma.
 
Så roligt att få träffa den lilla fina familjen. Vide är mitt första barnbarnsbarn. Nu väntar jag med spänning och förväntan på Philips och Louises lilla barn. Han ska födas vilken dag som helst.
 
Det var allt för idag från Farmor Majstina
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela