majstina.blogg.se

Corona-julen 2020

Publicerad 2021-01-08 17:31:48 i Allmänt,

Julen 2020 blev mycket olik mina andra jular och fick firas utomhus. 
 
På förmiddagen samlades alla hemmavarande utanför min altan. Så roligt att få se dem.
Här överlämnar lille Elliot en fin julbukett.
Lille Caesar kom körande med julklappar i sin rullebör.          Till mig.........
.....och till Boian.
Caesar gillar mina godiskakor.
Margit trivdes band alla "magnussonare".
LIlla Celine och  en av kusinerna, lille Malte.
Några av mina kära.....
.....och här några till.
Yngst i gänget - lilla Estrid
Barnen ville dansa runt granen.
Calle och hans familj kom till Halmstad senare på julaftonen. De hälsade på en annan kväll. Barnen var väldigt trötta.
Petter, Karin, Caesar ........ 
........och lilla Estrid hälsade på på mitt på dagen.
Håkan , Cecilia och Bernhard blev serverade kräftstjärts-kräftostpasta.
Menyn var den samma, när Philip och hans familj kom. Jag försökte fresta barnen med barnbarnslåda. NIX! Men mina ostfranska gick hem.
Ceilia, Stefan och Bernard kom på fika.
Tre små pepparkaksgubbar ville inte bli bruna, eftersom jag tagit dem med "pling". Men de är söta ändå.
 
Det var allt för idag från Majstina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela