majstina.blogg.se

Mitt elfte barnbarns-barn, lille Karl.

Publicerad 2022-05-30 20:13:37 i Allmänt,

Det var länge sen jag bloggade.
 
Visst har jag väl träffat mina nära och kära.
 
Men jag har under de två senaste åren känt mig isolerad, disillitionerad, indisponerad, ointresserad och något deprimerad.
 
Detta på grund av världsläget och sjukdomar.
 
Men nu får det vara slut på gnäll.
 
I dag har jag något roligt att berätta. Mitt elfte barnbarns-barn har kommit till världen. 
Här har vi första biden på lille Karl. Han föddes den 20 maj 2022. Han vägde 4250g och var 52 cm lång. Med andra ord - en kraftig lien krabat.
En lycklig pappa med sin lille son.
En stolt stora-syster med sin lille bror.
Farfar är både stolt och glad.......
......... och allra gladast och stoltast är farmor.
Så skönt för både mamma Camilla och lille Karl att komma hem till det nya fina huset i Haverdal.
 
Det var allt för idag från Majstina
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela