majstina.blogg.se

Mitt trettonde barnbarns-barn.

Publicerad 2024-04-14 19:36:45 i Allmänt,

Den trettonde mars föddes lilla Nora - mitt trettonde barnbarns-barn. Hennes föräldrar - Adina (mitt yngsta "Anders-barnbarn") och hennes man Eric har redan en en flicka. Hon heter Nella och är 4 år.
Här har vi det lilla underverket. Hon föddes kl 3,21, vägde 3275 gram och var 50,8 cm lång.
Alla var så glada. 
Glad var mamma Adina..... 
 ........stora-syster Nella .....
 ..........pappa Eric......
......mormor..........
........morfar.....
 
........farmor och farfar och hunden Maja,
 Så söta tillsammans. Den som har en syster är rik!
- Hej på er alla! 
- Nu ska du få höra en hemlis. Jag älskar dig!
Och tänk! Här "fyller"  Nora en hel månad.
 
 Det var allt för i dag från Majstina.
                        På det här kortet är jag ett år.
                        Nu är är jag snart 94 år.
                        Livet är är ofattbart,
  
 
 
 .
 .
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela